| SABAH | |
| 08.00-09.00 | Günaydın Etkinliklerim Çocukların gelişimsel özelliklerini , ilgi ve isteklerini dikkate alarak hazırlanmış olan köşelerde etkinliklere katılırlar. “” Öğretmenim benim neyi sevdiğimi çok iyi biliyor. “” |
| 09.00 - 09.30 | Sabah kahvaltısındayız. “”Günün en önemli öğünü”” |
| 09.30 – 11.30 | Şimdi Eğitim Zamanı Ana dili etkinlikleri, fen doğa çalışmaları sanat, drama ve oyun ve diğer aktiviteler “” Merak ediyorum , araştırıyorum , yapıyorum , öğreniyorum “” |
| 11.30 –12.30 | Yemeğe hazırlık, yemek, yemek sonrası temizlik “”Çok açıktım öğle yemeği zamanı”” |
|
ÖĞLEDEN SONRA |
|
| 12.30 –15.00 | Küçük gruplar için “”Uyku zamanı büyümem için uyumam gerek”” |
| 12.30 –13.30 | İlkokula hazırlık grupları Özel derslerim (satranç, müzik,bale,spor,halk oyunları,yabancı dil) “”Hepsini çok seviyorum”” |
| 13.30 -15.00 | Okuma –yazma hazırlıkçalışmaları “” El yazısı öğreniyorum, sayılarla matematik gezegenine yolculuk yapıyorum. Aylık dergilerim onları unutmuyorum”” |
| 15.00 –15.30 | İkindi kahvaltısı zamanı “” Aşçı amca sevdiğimiz pasta ve börekleri biliyor”” |
| 15.30 –16.30 | Kavram çalışmaları “”Eğitici oyuncaklarla oyunlar oynamayı seviyorum”” |
| 16.30 –17.00 | Günün değerlendirilmesi. Bir sonraki günün planlanması |
| 17.00 –17.30 | Gidiş için hazırlık. “”Eve gitme zamanı”” |
